torstai 11. joulukuuta 2014

Mestarietsivä Basil Hiiri




Niin, kuin olen jo monesti kertonut, on Disney tavaroita kertynyt jo hieman liikaa nurkkiin. Joskus en muista tarkkaan, että mitkä olen esitellyt blogissani ja mitä en. Siksi otinkin kynän kauniiseen käteeni ja puhtaan valkoisen paperin johon aloin kirjaamaan Dvd ja VHS julkaisuja, jotka olen jo esitellyt. Yllätyksekseni huomasin, että minulla on vielä paljon esiteltäviä kohteita ja ihan puoli vahingossa jotkut klassikot ovat jääneet aivan huomiotta. 
Yksi klassikko, jota en ole esitellyt melkein mitenkään on Mestari Etsivä Basil Hiiri. Se on julkaistu dvd:llä kaksi kertaa. Tämä julkaisu on ensimmäinen dvd julkaisu. 
Valitettavasti en löytänyt tarkkaa julkaisuajankohtaa, mutta epäilen sen tulleen myyntiin 2000-luvun aikana, sillä dvd:ssä on klassikkonumerointi. 
Ostin itse tämän keräilyni alkuaikoina huuto.netistä viiden euron hintaan. Muistan, että samana vuonna Basil Hiiri julkaistiin uudelleen ja minua harmitti ihan kamalasti, sillä silloin halusin vain kerätä yhden julkaisun jokaisesta klassikosta :) Mietteet ovat kyllä muuttuneet tuosta aika paljon. 

On myös todella mukavaa, että te lukijat piditte edellisestä bloggauksestani, jossa arvostelin Lumikki klassikon. Seuraavaksi silmieni alle joutuukin Pinocchio, mutta joudutte odottamaan arviotani kyseisestä klassikosta vielä jonkin aikaa :)


















2 kommenttia:

  1. Tuohon aikaan sai vielä kuvallisia levykkeitä! Itse en jaksa niitä enää edes toivoa! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti nyt pitää tyytyä harmaisiin levykkeisiin :(

      Poista