tiistai 1. lokakuuta 2013

Aladdin ja Sulttaanin Aarrekammio + muuta





Olen monesti katsonut huuto.netin sivuilla Disney aiheisia kirjoja joita olen halunnut ostaa, mutta melkein aina olen jättänyt huudot sikseen, sillä postikulut ovat joskus aika suurehkoja. No, joskus onni on puolellani ja ihan sattumalta olen löytänyt kirpputoreilta juuri ne samat kirjat joita netistä olen katsellut. 
Tiedän, että Basil Hiiri Mestarietsivä, sekä Kaunotar ja Hirviö Pelastuminen ovat lasten kirjoja, mutta silti ne ovat osa Disneyn historiaa. Ja mielestäni kahden euron hinta kahdesta kirjasta ei ole paha, kun kirjat olivat ihan uudenveroisia. 
Bambi oppii uutta kirjanen oli kuitenkin kärsinyt aika kovia, sen kannet olivat rutussa, mutta koska löysin sen hyväntekeväisyyskirpputorilta niin ostin sen. Ainakin rahat menivät oikeaan paikkaan :) Löysin myös samalta kirpputorilta toisen Aladdin videon, jonka nimi on Sulttaanin Aarrekammio.
Video kuuluu Aladdin sarjaan, josta minulta puuttuu vain enää yksi osa, joka on nimeltään Pullon henki. Sain selville, että kyseiset Aladdin tv-sarjan vhs julkaisut ovat tulleet markkinoille 3.10.1995 











Kuka tahansa säikähtää tuollaista otusta :)

































Olen yrittänyt etsiä uuden Prinsessa boxin kansikuvia, mutta en ole vielä löytänyt niitä mistään. Löysin kuitenkin ebayn sivuilta tällaisen dvd boxin ja minun oli ihan pakko julkaista sen kuva täällä. Aika hieno, eikö?












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti